Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků“ klade důraz na spokojenost zákazníků společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly. V této práci je zpracována analýza současného stavu společnosti, marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a doporučení pro zlepšení nynějších služeb a zavedení nových služeb ve prospěch spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum
Veselý, Radek ; Pazdera, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti zákazníků s nabízenými službami a produkty společnosti CIPRES FILTR BRNO s.r.o. a návrh na zkvalitnění těchto nabízených služeb. Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost společnosti a zároveň upevnit její místo na již velmi rozvinutém trhu.
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Student Agency, s. r. o.
Hadašová, Iva ; Hadaš, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti cestujících s autobusovými linkami společnosti Student Agency, s. r. o. a návrh na zkvalitnění těchto linek tak, aby přilákal více spokojených zákazníků a tím zvýšil obsazenost spojů a navýšení zisků společnosti a zároveň posílil její konkurenceschopnost.
Jakost v podniku
Adler, Ondřej ; Kučera, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků fir-my OXOID CZ s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingové-ho výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Měření spokojenosti zákazníků v pivovaru Zubr, a. s.
Coufalíková, Helena ; Dostál,, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků společnosti Pivovar Zubr, a. s. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou získaná data zpracována pomocí programu Microsoft Excel a následně vyhodnocena. Výsledkem je interpretace návrhů a doporučení, směřující ke zvyšování spokojenosti zákazníků Pivovaru Zubr, a. s. V teoretické části jsem se snažila podrobněji popsat, jak probíhá marketingový výzkum. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků a souhrnně popsáno marketingové prostředí. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků, jehož výstupem byly informace, na základě kterých byl doporučen návrh na zlepšení pro větší spokojenost zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Endrle, Pavel ; Kostková, Věra (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků určité firmy a na jejím základě definuje metody a doporučení k jejímu zvyšování. Teoretická část práce je zaměřena na popis metod využívaných při analýzách spokojenosti, které jsou v praktické části následně využity pro vlastní výzkum. Na základě provedeného výzkumu popisované společnosti jsou v další části práce navrhnuty metody a opatření směřující ke zvyšování zákaznické spokojenosti.
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Frolek, Martin ; Bříštěla, Milan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojeností zákazníků a marketingového mixu u společnosti BRM AERO, s.r.o., jejíž hlavní činností je vývoj a výroba ultralehkých letounů. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu a zvýšení podílu a upevnění pozice na světovém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.